söndag 14 augusti 2011


hej.
nyss kommit hem från hyllinge ,
jao '
var ju på kalas där, igår,
ska egentligen VERKLIGEN inte klaga , det var ju cpe kul.
hon linn har verkligen förendrats & hon hade en kompis där md alex-
dom var super gulliga.
så jag sov över med dom från igår till idag,
sen när vi vaknade så typ käka vi sen cyklade vi till familia .
aså linns kompis ''kompis'' hon är verkligen jätte störd.
hon är 00;a & leker fjortis,
hon står där mittframför linn & säger att hon är dum för vi kom försent till familia för vi skulle träffa dom där snabbt?;s
omg !-.-
hatar henne hade lust att slå ner henne direkt seriöst.
men ska inte kaxa mor linn&alex ahahah<3
sen cyklade vi hem för mamma & pappa var hos dom ,
& då kom hon linns ''kompis'' juste hon heter fiona , LOL , men ja så fick hon utbrott på linn & sa att hon hade snackat skit bakom hennes rygg nyss på en golfbanna , för hennes kille erik hade ringt & sagt det.
vi bara wtf ?;0
vi hade bara sagt till han att hanns tjej fiona var jobbig men okej ?;s
& hon påstod att vi hade kallat henne fjortis ?`;o
& sen bara drog jag bort linn så stack vi hem , så sa jag fyfan vad jobbig du är ahahahhaha omg så kul ;o
& hon sa hela tiden jag kommer säga till mamma , omfg sån mammagris elr vad?
snart kommer iaf mamma -& pappa med burgerking/mcdonalds.
jag ska ofc ha burgerking ^^
alltid sån komlicerad ;D
nej men nu ska jag typ kolla tv , för typ sovvit i två timmar nu sen jag kom hem , mådde verkligen inte bra.
mådde ila var yr kräktes nästa & så;o
men mår bättre nu,

alla bilder från igår/idag kommer sen det ät typ 100 stycken egobilder på linn hahaha<3
nej men ja ,
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar